Ελέγξτε το βάθος του πέλματος

Δείκτης φθοράςΦθινόπωρο – Χειμώνας, αλλαγή συνθηκών και ξαφνικά πρέπει να προσαρμόσουμε την οδήγησή μας στην υγρή Ελληνική άσφαλτο.

Ο σχολαστικός έλεγχος των ελαστικών, μετά την καλοκαιρινή ταλαιπωρία, θα μας γλιτώσει από πιθανές μελλοντικές περιπέτειες καθώς με τον βρεγμένο δρόμο πρόκειται να βρεθούμε αντιμέτωποι αρκετά συχνά από εδώ και έπειτα….

Ένας γενικός οπτικός έλεγχος φθορών,  ο έλεγχος της πίεσης και η μέτρηση του βάθους πέλματος είναι απαραίτητο να πραγματοποιηθούν πριν αρχίσουν οι βροχές και από τους ειδικούς τεχνικούς στα βουκανιζατέρ.

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε ότι οι δείκτες φθοράς ( όπως βλέπετε στην εικόνα ) , όπου βάση της νομοθεσίας μόλις το πέλμα φθάσει εκεί πρέπει το ελαστικό να αντικαθίσταται, βρίσκονται συνήθως μόλις 1,6 χιλιοστά από το τέλος του.

Σε δοκιμές που έχουν γίνει από ανεξάρτητους οργανισμούς οδικής ασφάλειας αλλά και από περιοδικά του ειδικού τύπου σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες,  έχει αποδειχθεί ότι το πέλμα ενός ελαστικού διατηρεί την δυνατότητα άντλησης του νερού, και κατά συνέπεια την ασφάλεια που μπορεί να μας παρέχει σε υγρές συνθήκες, μόνο όταν βρίσκετε ανάμεσα στα 8 με 4 χιλιοστά βάθους, ενώ μόλις φθάσει στα 3 mm η υδρολίσθηση αυξάνετε δραματικά καθώς και η απόσταση ακινητοποίησης όπου σε βρεγμένο οδόστρωμα μπορεί να αυξηθεί έως και 40% !

Αν τώρα σκεφθούμε ότι οι δοκιμές το πιθανότερο να πραγματοποιήθηκαν και σε ποιοτικότερα οδοστρώματα από τα δικά μας, θα πρέπει ανάλογα τις συνθήκες να θέσουμε πιο αυστηρά όρια.

Επισκεφθείτε μας να σας κάνουμε έναν δωρεάν τεχνικό έλεγχο  ελαστικών τώρα και κερδίστε ασφάλεια για τον φετινό χειμώνα.

This entry was posted in Τεχνικά - Συμβουλές and tagged , , . Bookmark the permalink.