Τεχνολογία run-flat, καινοτομία με συμβιβασμούς ;

Αν και σχεδόν 40 χρόνια υφίσταται σαν τεχνολογία,  μόλις πριν μερικά χρόνια η BMW άρχισε πρώτη να την εφαρμόζει σε πολλά από τα μοντέλα της.

Η  καινοτομία run-flat προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα ασφάλειας σε περίπτωση ενός ξαφνικού και απότομου ξεφουσκώματος του ελαστικού καθώς επιτρέπει στο όχημα να συνεχίσει και μετά το σκάσιμο για έως 150 χιλ.  διαδρομής χωρίς  ιδιαίτερα προβλήματα στην σταθερότητα, αρκεί να μην αναπτύξει ο οδηγός υψηλή ταχύτητα.

Ένα άρθρο των Sunday Times της περασμένης Κυριακής έρχεται να θολώσει λίγο το τοπίο προς την κατεύθυνση στην οποία προσανατολίζονται πολλοί επώνυμοι κατασκευαστές καταργώντας μάλιστα και την παρουσία ρεζέρβας σε πολλά μοντέλα αυτοκινήτων βασιζόμενοι στην καινοτομία run-flat…

Ο άριστα ενημερωμένος δημοσιογράφος  Dave Pollard στην στήλη Car Clinic επισημαίνει ότι, παρά τα πλεονεκτήματα απαιτούνται και συμβιβασμοί μιας και τα ελαστικά run-flat ώστε να ανταποκριθούν σε αυτές τις απαιτήσεις διαθέτουν πολύ ισχυρά πλαϊνά με αποτέλεσμα αρκετοί οδηγοί να νιώθουν σκληρότερο στις εντολές τους το αυτοκίνητο και με λιγότερη άνεση για τους επιβάτες.
Επίσης είναι αρκετά ακριβότερα από τα “κοινά” και πρέπει να αντικαθίσταται μετά από οποιοδήποτε σκάσιμο κάτι που αυξάνει τον προϋπολογισμό χρήσης του αυτοκινήτου.

Τέλος ο αρθρογράφος των Sunday Times πολύ σωστά συμβουλεύει τους μελλοντικούς αγοραστές να ελέγχουν εάν τα τεστ του μοντέλου αυτοκινήτου που τους ενδιαφέρει έχουν γίνει με ελαστικά run-flat η όχι, ώστε να μην βρεθούν προ εκπλήξεως.

This entry was posted in Νέα - Ενημέρωση and tagged , , . Bookmark the permalink.